Αργολικό Πρακτορείο Ειδήσεων
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΔΗΜΟΤΙΚΑ ΝΕΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑΡΕΠΟΡΤΑΖ

Αναστασία – Σάσσα Αργυροπούλου ΒΙΝΤΕΟ

Συμμετείχα στην Πρώτη Εθνική Συνάντηση του Δικτύου Τοπικών Συμβούλων της ΕΕ στη Χάλκη, όπου είχα την τιμή να εκπροσωπήσω το Δήμο Άργους-Μυκηνών. Η ζεστή φιλοξενία του Δημάρχου Άγγελου Φραγκάκη και των κατοίκων του νησιού μας θύμισε πως όταν οι τοπικές κοινωνίες είναι ενωμένες, μπορούμε να κάνουμε θαύματα.

Συζητήσαμε για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της Αυτοδιοίκησης, ανταλλάξαμε ιδέες και καλές πρακτικές και βάλαμε τις βάσεις για ακόμη πιο στενή συνεργασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Επέστρεψα με νέες προτάσεις για τον τόπο μας, αλλά και με ένα δυνατό δεσμό φιλίας με τη Χάλκη.

🙏Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, στο Δήμαρχο Χάλκης και στους κατοίκους του νησιού για την αγκαλιά που μας άνοιξαν.

Related posts

Ξεκίνησε η συγκομιδή των υπερπρώιμων ποικιλιών των βερίκοκων της Αργολίδας ΒΙΝΤΕΟ

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Eρμιονίδα: Στις επάλξεις βρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας Βασίλης Σιδέρης

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Β.ΣΙΔΕΡΗΣ: Tιμήσαμε τη μνήμη του πρώτου Κυβερνήτη της ελεύθερης Ελλάδας του Ιωάννη Καποδίστρια

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ