Αργολικό Πρακτορείο Ειδήσεων
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Γ.Ε ΝΑΥΠΛΙΟΥ

Στο Final Four Πελοποννήσου οι νεάνιδες μας!!!

Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας για την υπομονή,την επιμονή,την ομαδικότητα και την αγωνιστικότητα που υπέδειξαν σε όλο αυτό το πρωτάθλημα!!!

Ευχαριστούμε τα αγόρια της ομάδας μας,όχι μόνο για την στήριξη τους, αλλά και την ουσιαστική βοήθεια τους στις προπονήσεις κάθε φορά που τους χρειαζόμασταν.

Γιατί δεν είμαστε ομάδα,είμαστε ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ!!!

Related posts

Την πρώτη ήττα στο πρωτάθλημα γνώρισε ο Ερμής Κιβερίου(φώτο)

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Ξεχωριστή η βραδιά απόψε στο Βουλευτικό του Ναυπλίου

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Παλαμήδειος Άθλος

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ