Αργολικό Πρακτορείο Ειδήσεων
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΔΗΜΟΤΙΚΑ ΝΕΑΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Δημοτικό Σχολείο Τολού στη δράση ανακύκλωσης

Συγχαρητήρια στο Δημοτικό Σχολείο Τολού και σε όσους συμμετείχαν στη δράση ανακύκλωσης με σκοπό την οικονομική ενίσχυση του Γηροκομείου Ναυπλίου.

Μπράβο στη Διευθύντρια, τους Δασκάλους και τα παιδιά για αυτήν την δράση και εμείς πάντα θα αγκαλιάζουμε με μεγάλη χαρά τις δράσεις των παιδιών μας.

Related posts

1ο Σύστημα Προσκόπων Κρανιδίου 

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Πρότυπο επαλ Άργους: Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας 2025

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου τίμησε την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ