Αργολικό Πρακτορείο Ειδήσεων
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΔΗΜΟΤΙΚΑ ΝΕΑΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Δημοτικό Σχολείο Τολού στη δράση ανακύκλωσης

Συγχαρητήρια στο Δημοτικό Σχολείο Τολού και σε όσους συμμετείχαν στη δράση ανακύκλωσης με σκοπό την οικονομική ενίσχυση του Γηροκομείου Ναυπλίου.

Μπράβο στη Διευθύντρια, τους Δασκάλους και τα παιδιά για αυτήν την δράση και εμείς πάντα θα αγκαλιάζουμε με μεγάλη χαρά τις δράσεις των παιδιών μας.

Related posts

Ναύπλιο: Εθελοντική αιμοδοσία από το 2ο και 5ο Δημοτικό Σχολείο

admin

Ο Δήμος Άργους – Μυκηνών, σε συνεργασία με το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ναυπλίου

admin

Εγκαινιάστηκε η έκθεση βιβλίου στο Ναύπλιο(φώτο) 

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ