Αργολικό Πρακτορείο Ειδήσεων
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πέθανε και το δεύτερο κορίτσι που νοσηλευόταν στο ΚΑΤ

Τραγωδία στην Ηλιούπολη: Πέθανε και η 17χρονη που είχε πέσει από τον 6ο όροφο

«Σήμερα 14/05/2026 και ώρα 19:54 έχασε τη μάχη με τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Νοσοκομείου μας από 12/05/2026. Το Νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της».

Με αυτή την ανακοίνωση το νοσοκομείο ΚΑΤ γνωστοποίησε πως παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών να κρατήσουν στη ζωή την 17χρονη μαθήτρια, ο θάνατός της στάθηκε αδύνατο να αποτραπεί.

Ήταν η τελευταία πράξη μιάς ανείπωτης τραγωδίας που γράφτηκε το μεσημέρι της Τρίτης 12 Μαΐου, όταν οι δύο φίλες, συνομήλικες, ανέβηκαν στον 6ο όροοφο της πολυκατοικίας και βούτηξαν στο κενό

Related posts

H φωτιά στην περιοχή Βαθύ Ποτάμι – Κοκκινάρι Κρανιδίου βρίσκεται πλέον υπό πλήρη έλεγχο.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Εκτροπή οχήματος στην περιοχή των Μύλων Αργολίδας

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Πρόβατα έπεσαν σε πηγάδι στην περιοχή Φράκια Αραχναίου

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ