Αργολικό Πρακτορείο Ειδήσεων
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΠ.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.

Υπογραφή σύμβασης για τη συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού στο οδικό δίκτυο της Αργολίδας από την Περιφέρεια Πελοποννήσου

Σύμβαση για το έργο «Συντήρηση ηλεκτροφωτισμού οδικού δικτύου και κόμβων Π.Ε. Αργολίδας 2025» υπέγραψε ο Αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας, Βασίλης Σιδέρης.

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 60.000 ευρώ, χρηματοδοτείται από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (ΚΑΠ) της Π.Ε. Αργολίδας και έχει ως αντικείμενο τη συντήρηση και αποκατάσταση του ηλεκτροφωτισμού στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και στους κόμβους αρμοδιότητας της Περιφερειακής Ενότητας.

Με την παρέμβαση αυτή διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία του ηλεκτροφωτισμού και η βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε κεντρικά σημεία του οδικού δικτύου, συμβάλλοντας στην ασφαλή μετακίνηση οδηγών και πολιτών.

Related posts

Eγκαίνια του ΚΕΠ Λυγουριού και της Ανάπλασης του Λυγουριού(φώτο-βίντεο)

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Aδελφοποίηση των δήμων Πηνειού και Ερμιονίδας

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Η Πελοπόννησος είναι μια ευάλωτη Περιφέρεια. Αυτό όμως δεν μας φοβίζει — μας κινητοποιεί.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ